مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 16:362019-03-18سياسي

معارفه پنهانی مدیرکل آموزش و پرورش استان بیانگر بی تدبیری وزیر است


علی وقفچی امروز طی تماسی با خبرنگار خبرگزاری فارس در زنجان در واکنش به انتخاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: برایم عجیب و جای سوال است که مراسم معارفه یک تشکیلاتی که با ارزش ترین و با هویت ترین مجموعه است به صورت پنهانی برگزار شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری مراسم معارفه پنهانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، در واقع نشان دهنده اوج ذلت و خواری یک ارگان همچون آموزش و پرورش است، اضافه کرد: این امر بیانگر بی تدبیری وزیر آموزش و پرورش دارد.

وی با اشاره به اینکه معارفه مدیرکل آموزش و پرورش در حالی انجام می شود که تنها یک روز به تعطیلات باقی مانده است و برای این مراسم از کسی دعوت نشده است، گفت: اصلا سوال من اینجاست، چرا به جای اینکه از 15 هزار فرهنگی استان استفاده شود، فردی که سالیان سال در خارج از استان بوده برای این سمت انتخاب شده است.

وقفچی با بیان اینکه خطر قرمز اکثریت نمایندگان استان زنجان استفاده از نیروهای استانی بوده است، اضافه کرد: قطعا بنده به عنوان نماینده مردم و موکل 15 هزار فرهنگی و در راستای دفاع از جایگاه رفیع فرهنگیان استان از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه پنهانی مدیرکل آموزش و پرورش استان بیانگر بی تدبیری وزیر است

معارفه پنهانی مدیرکل آموزش و پرورش استان بیانگر بی تدبیری وزیر است