مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 11:002019-03-18پزشكي

نحوه ارائه خدمت به مبتلایان سکته مغزی و قلبی و معتادان در نوروز


مشاور معاون درمان وزارت بهداشت در امور بیماری ها، نحوه ارائه خدمت به بیماران سکته حاد قلبی و مغزی و همچنین افراد مبتلا به اعتیاد را تشریح کرد.

- دکتر جمشید کرمانچی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت رسیدگی به بیماران سکته حاد قلبی و مغزی در تعطیلات نوروزی، گفت: در وزارت بهداشت نحوه ارائه خدمات در دو مورد بیماری های سکته حاد قلبی و مغزی را برنامه ریزی کردیم و بیماران در صورت مشاهده علائم باید به بیمارستان های مجری طرح 247 و 724 مراجعه و در آن جا خدمات لازم را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه 54 مرکز برای خدمات سکته حاد مغزی و 53 مرکز برای خدمات سکته حاد قلبی در کشور وجود دارد و آماده ارائه خدمت به این بیماران هستند، افزود: برخی از مراکز هم خدمات را به صورت مشترک ارائه می دهند.

کرمانچی تاکید کرد: از طرفی با توجه به اینکه بیماران سکته مغزی و قلبی نیازمند خدمات اورژانس هستند، در زمان مشاهده علائم با اورژانس بیمارستانی تماس بگیرند؛ چراکه اورژانس مراکز ارائه دهنده خدمات را می شناسد و بیماران را به سرعت به بیمارستان های 247 و 724 منتقل می کند.

بنابراین ترجیح ما این است که بیماران از طریق اورژانس پیش بیمارستانی و آمبولانس 115 به بیمارستان منتقل شوند تا با مراجعات متعدد به بیمارستان های دیگر، زمان طلایی برای دریافت خدمت را از دست ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ارائه خدمت به مبتلایان سکته مغزی و قلبی و معتادان در نوروز

نحوه ارائه خدمت به مبتلایان سکته مغزی و قلبی و معتادان در نوروز