مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 15:302019-03-16سياسي

تقدیر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک قرض الحسنه مهر ایران


در هفته احسان و نیکوکاری و همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، سید پرویز فتاح، رییس کمیته ضمن پاسداشت همکاری های صورت گرفته، - تقدیر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک قرض الحسنه مهر ایران در هفته احسان و نیکوکاری و همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، سید پرویز فتاح، رییس کمیته ضمن پاسداشت همکاری های صورت گرفته، از بانک قرض الحسنه مهر ایران به خاطر همراهی در تقویت و بهبود معیشت اقشار آسیب پذیر جامعه تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک قرض الحسنه مهر ایران ، در بخشی از متن پیام سید پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) آمده است: مستحضرید که قرض الحسنه یکی از روش های تأمین مالی مورد تأکید اسلام و به ویژه در تأمین نیازهای ضروری مسلمانان و شیوه های تجهیز و تخصیص منابع در الگوی بانکداری بدون ربا است.

پیشوایان دینی، تأکیدات زیادی درباره تأمین نیازهای معیشتی اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به عنوان یک رفتار اقتصادی که از انگیزه های معنوی و اخروی نشأت می گیرد، دارند.

وی در بخش دیگری از پیام خود، خطاب به مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان کرده است: بر خود لازم می دانم از همکاری ها و مساعدت های جنابعالی و همکاران محترمتان در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک قرض الحسنه مهر ایران

تقدیر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک قرض الحسنه مهر ایران