مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 07:452019-03-16دانش

تسویه بدهی گذشته دانشگاه پیام نور در سال 97/ هیچ تعدیل نیرویی نخواهیم داشت


معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: وضعیت مناسب حال حاضر دانشگاه نتیجه همدلی، همکاری مجموعه پیام نور است و این همدلی و همکاری موجب شده بتوانیم بدهی های دانشگاه را تسویه کنیم و جا دارد از مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور قدردانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در دیدار با مدیران، رؤسای مراکز و واحدهای استان قزوین ضمن مناسب تر دانستن شرایط دانشگاه پیام نور به نسبت سایر دانشگاه ها اظهار داشت: وضعیت مناسب حاضر دانشگاه پیام نور نتیجه همدلی، همکاری مجموعه دانشگاه پیام نور است و این همدلی و همکاری موجب شده بتوانیم بدهی های دانشگاه را تسویه کنیم و جا دارد از مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور قدردانی شود.

وی ادامه داد: در دانشگاه پیام نور هیچ تعدیل و تحلیل نیرویی در حوزه اداری و علمی نخواهیم داشت.

دکتر علیزاده درباره برنامه های عمرانی دانشگاه در سال 98 اظهار داشت: اولویت های عمرانی دانشگاه در سال 98 تنها تکمیل پروژه های نیمه تمام است و هیچ پروژه جدیدی تعریف و ایجاد نخواهد شد.

وی ضمن تاکید بر توانمندسازی استان ها گفت: در راستای توانمندسازی استان ها در صدد هستیم که با تفویض برخی امور به استان ها بتوانیم امور مربوط به کارکنان ازجمله صدور احکام، ارتقا و… را تسهیل و چابک نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه بدهی گذشته دانشگاه پیام نور در سال 97/ هیچ تعدیل نیرویی نخواهیم داشت

تسویه بدهی گذشته دانشگاه پیام نور در سال 97/ هیچ تعدیل نیرویی نخواهیم داشت