مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اسفند 1397 ساعت 16:102019-03-15دانش

یارانه غذایی از شهریه پرداختی دانشجویان تامین می شود


معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: یارانه غذایی از شهریه پرداختی توسط دانشجویان تامین می شود.

- دکتر علی اکبر بوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در دانشگاه آزاد ارائه خدمات به دانشجویان در بخش غذا به صورت سلف سرویس و تریا است، اظهار کرد: نرخ ثابت غذای دانشجویی با رزرو قبلی 1,540 تومان است که برای بعضی غذاها 5000 تا 9,000 تومان یارانه داده می شود و در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در کنار غذاهای سلف، تریاهای دانشجویی هم وجود دارد که در پردیس مرکزی و در چند دانشکده دانشگاه آزاد پراکنده هستند، افزود: باید یادآور شد که غذا در تمامی دانشکده ها به صورت یکسان ارائه می شود و در طول ماه سعی می کنیم منوی غذایی را در هفته تغییر دهیم تا برای دانشجویان غذاها تکراری نباشد.

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تصریح کرد: دانشگاه آزاد مشهد بابت غذای دانشجویی هیچ یارانه ای دریافت نمی کند و یارانه غذایی را از شهریه پرداختی توسط دانشجویان پرداخت می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه همه واحدهای دانشگاه های آزاد سراسر کشور تابع مقرراتی هستند که از سوی سازمان مرکزی تعیین می شود و دانشگاه ها موظف به انجام آن ها هستند، طی آیین نامه ای که برای واگذاری تریاها به دانشگاه آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه غذایی از شهریه پرداختی دانشجویان تامین می شود

یارانه غذایی از شهریه پرداختی دانشجویان تامین می شود