مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اسفند 1397 ساعت 13:502019-03-15سياسي

انتخابات آمریکا؛ بتو اورورک از تگزاس مقابل ترامپ می ایستد


بتو اورورک ، نماینده سابق مجلس تگزاس که نوامبر گذشته تا مرز شکست تد کروز در رقابت های مجلس سنا پیش رفت، رسما برای حضور در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات اعلام آمادگی کرده است.

- انتخابات آمریکا؛ "بتو اورورک" از تگزاس مقابل ترامپ می ایستد "بتو اورورک"، نماینده سابق مجلس تگزاس که نوامبر گذشته تا مرز شکست تد کروز در رقابت های مجلس سنا پیش رفت، رسما برای حضور در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او یکی از چهره های نوظهور حزب دموکرات در ایالت تگزاس است که بسیاری شانس فراوانی برای او قائل شده اند.

اورورک در سخنرانی اعلام نامزدی خود گفته هر کدام از 15 نامزد دموکرات که تاکنون اعلام آمادگی کردند از دونالد ترامپ بهترند .

بتو اورورک که 46 سال دارد نوامبر گذشته و در جریان انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در ایالت تگزاس که پایگاه قوی و تاریخی جمهوری خواهان است برابر سناتور با سابقه تد کروز برای ورود به مجلس سنا رقابت کرد و با وجود شکست توانست در جذب آرا و یکپارچه کردن دموکرات های تگزاس بسیار موفق عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی.

بی.

سی عملکرد او به عنوان یک نامزد دموکرات در تگزاس طی چند دهه اخیر بی سابقه ارزیابی شد و به همین علت هم بسیاری او را چهره مناسبی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 خواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا؛ بتو اورورک از تگزاس مقابل ترامپ می ایستد

انتخابات آمریکا؛ بتو اورورک از تگزاس مقابل ترامپ می ایستد