مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 ساعت 23:062019-03-14اقتصادي

شریعتمداری: دولت واردات 1400 قلم کالا را ممنوع کرد/انتصاب مدیران جوان در وزارت کار


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی واردات 1400 قلم کالا را ممنوع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد شریعتمداری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری لرستان بیان کرد: در چهل ساله دوم انقلاب هستیم و پیام رهبر انقلاب گویای نقشه راه بوده و تاکید آن نیز بر توجه ویژه به جوانان است که به ما گوش زد می کند بی توجه به جوانان بوده ایم.

وی بیان کرد: انتصاب مسوولان جوان در مناصب حساس مدیریتی در دستور کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرار گرفته و این به هیچ وجه به معنای بی حرمتی به بزرگان نیست، چرا که این دو قشر در کنار هم انقلاب اسلامی را جلو می برند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید کشور را از این شرایط موجود خارج کرد، افزود: با افراد ناامید و کارنابلد راه به جایی نخواهیم برد، بلکه در مقابل باید توجه به جوانان به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

شریعتمداری بیان کرد: انقلاب اسلامی در عرصه های دانش و فناوری برکات زیادی را به همراه داشته، به طوریکه امروز 370 مرکز درمانی و 80 بیمارستان زیرمجموعه تامین اجتماعی در کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: امروز تصمیمات سیاسی در کشور ما نه در لندن و نه در واشنگتن بلکه در داخل اتخاذ می شود و این خود یک افتخار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: دولت واردات 1400 قلم کالا را ممنوع کرد/انتصاب مدیران جوان در وزارت کار

شریعتمداری: دولت واردات 1400 قلم کالا را ممنوع کرد/انتصاب مدیران جوان در وزارت کار