مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اسفند 1397 ساعت 12:202019-03-09سياسي

اولویت وزارت بهداشت برای تامین نیازهای تجهیزاتی و ملزوماتی حوزه سلامت تولید داخل


جلسه مشترک هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در محل ساختمان ستادی هیات امنا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که با حضور رییس هیات امنا و مدیران ارشد این هیات و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی برگزار شد، دو طرف به بیان دیدگاه های خود درخصوص چگونگی فراهم سازی زمینه همکاری مشترک پرداختند.

دکتر مهدی یوسفی، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی با تاکید بر لزوم حرکت در راستای تحقق حداکثری اصول سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بر حساسیت حمایت از تولید داخل و عدم خرید کالاهای خارجی دارای مشابه تولید داخلی به تبیین سیاست های هیات امنا پرداخت.

یوسفی، اولویت اول هیات امنا را تامین نیازهای تجهیزاتی و ملزوماتی نظام سلامت از محل تولید داخل با کیفیت، برشمرد و با تشریح مدل های متصور برای همکاری با شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی، شفاف سازی فرآیندها و مشخص کردن دقیق چارچوب های مالی همکاری را به عنوان اصلی ترین رکن موفقیت مورد تاکید قرار داد.

بنابر اعلام وبدا، همچنین در این نشست، اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی به بیان نظرات خود پرداختند و ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت وزارت بهداشت برای تامین نیازهای تجهیزاتی و ملزوماتی حوزه سلامت تولید داخل

اولویت وزارت بهداشت برای تامین نیازهای تجهیزاتی و ملزوماتی حوزه سلامت تولید داخل