مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اسفند 1397 ساعت 09:552019-03-09پزشكي

جملات آرایش شده روانشناسان در فضای مجازی را باور نکنید


یک روانشناس با تاکید بر اینکه طی سال های اخیر با هجوم روانشناسان غیرمتخصص، شاهد ارائه مشاوره های روانشناسی زرد در فضای مجازی و نشر تبلیغات روانشناسی گمراه کننده ای در سطح جامعه هستیم، - گفت: گرچه افرادی که از روانشناسان زرد مشاوره می گیرند، ممکن است تاثیرات مثبت و کوتاه مدتی را در زندگی خود مشاهده کنند، اما به مرور زمان زندگی آنها تحت تاثیر این مشاوره های غیرعلمی قرار می گیرد؛ به طوری که پیامدهای جبران ناپذیری برای فرد، خانواده و جامعه ایجاد خواهد کرد.

گوهریسنا انزانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیماری های روانی همانند بیماری های جسمانی نیازمند درمان هستند، معتقد است: مهم ترین عاملی که باعث می شود مردم به متخصصان روانشناس مراجعه نکنند، برچسب ها و انگ های روانی است که از سوی جامعه به افراد وارد می شود.

طبق آخرین پژوهش های انجام شده یک چهارم افراد دارای مشکلات و اختلالات روانی هستند، اختلالاتی که می تواند براساس نوع مشکلات و شرایط دوران کودکی طیف های مختلفی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اختلالات روانی در سه سطح قابل درمان هستند، توضیح داد: در سطح پیشگیری اولیه، مشاوران و روانشناسان سعی می کنند با ارائه آموزش ها، روش برقراری روابط سالم به بیماران را بیاموزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جملات آرایش شده روانشناسان در فضای مجازی را باور نکنید

جملات آرایش شده روانشناسان در فضای مجازی را باور نکنید