مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 18:312019-03-05اقتصادي

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد اختصاص 35 واگن قطار مترو به شهر قم


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به قرارداد دولت برای خرید 315 واگن قطار مترو برای سه کلانشهر گفت: از این قرارداد 35 واگن به شهر قم اختصاص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری قم در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه متروی شهر قم اظهار کرد: خط یک متروی این شهر برای تسریع در راه اندازی به دو فاز تقسیم شد، فاز نخست آن از قلعه کامکار به سمت میدان شهید مطهری به طول حدود 6 کیلومتر است.

وی ادامه داد: در شورای عالی فنی کشور یک بار به دلیل تغییر نرخ ارز، مجوزی برای افزایش مابه التفاوت پروژه مترو قم گرفتیم و قرار بود که تا پایان سال 97 فاز نخست خط یک متروی شهر قم به بهره برداری برسد، اما به دلیل تحریم ها، تکمیل این پروژه به دلیل وابستگی به واردات تجهیزات از خارج از کشور به تعویق افتاد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: باید گزارشی از پروژه فاز نخست متروی شهر قم تهیه و این گزارش را به همراه دلایل تاخیر در تکمیل آن به شورای عالی فنی کشور ارسال کنیم.

دلایل تاخیر پروژه موجه است و اسناد و مدارک را در این زمینه آماده کردیم و به دنبال درخواست تمدید حداقل 6 ماه در زمان پروژه هستیم تا بتوانیم قسمت عمرانی فاز نخست خط یک متروی شهر قم را تکمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد اختصاص 35 واگن قطار مترو به شهر قم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد اختصاص 35 واگن قطار مترو به شهر قم