مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 22:312019-03-02سياسي

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس: منکر امروز جامعه ما گرانی است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس گفت: ما برای آبروی نظام کار می کنیم، آبروی نظام مهم تر از آبروی مدیرکل و دبیر است، دغدغه و منکر ما در شرایط امروز گرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از خبرگزاری فارس از  شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان فارس، نشست دبیران شوراهای امربه معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان فارس با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

سلیمان مهدوی ضمن عرض تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ولادت حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه حفظ نظام و ایجاد امید بزرگ ترین معروف است که این مهم با درست عمل کردن ادارات و سازمان ها  تحقق می یابد، گفت: مردم در 22 بهمن  به مسؤولین امید دادند و به صحنه آمدند.

مردم نشان دادند ما به خاطر رهبری آمده ایم.

حالا مسئولین باید به مردم امید بدهند.

 شما دبیران شوراها نیز جزء مسؤولین هستید پس باید محکم صحبت کنید، مسئولیت دارید، فرقی هم نمی کند مسئولیت کوچک باشد یا بزرگ.

وی افزود: اگر منکری در اداره ای اتفاق می افتد، مسؤولی که به ما جواب می دهد دبیر است، ما برای آبروی نظام کار می کنیم، آبروی نظام مهم تر از آبروی مدیرکل و دبیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس: منکر امروز جامعه ما گرانی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس: منکر امروز جامعه ما گرانی است