مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 08:402019-02-24سياسي

«عبرت» یا ترویج «خشونت» در رسانه ملی ؟


پخش برنامه ای تلویزیونی از زوجی که 27 بار قصد طلاق داشته اند و زن خانواده به دفعات مورد ضرب و شتم قرارگرفته است و بالاخره بار 28 نیز از هم جدا شدند، - حال با دعوت رسانه ملی از حفظ زندگی مشترکشان صحبت می کنند، شاید در نگاه اول عجیب باشد اما از منظر برخی مددکاران اجتماعی پیامدهای متعددی را هم همراه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پخش برنامه فرمول یک با موضوع درخواست مکرر طلاق از سوی یک زن و در نهایت تصمیم وی به ادامه زندگی با همسرش درحالی به روی آنتن رفت که دو فرزند این زوج نیز در برنامه حضور داشتند.

این برنامه طی روزهای اخیر واکنش های متعددی را نیز به همراه داشته است.

سید حسن موسوی چلک، رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران در گفت و گو با ایسنا، نیز با بیان اینکه باید این موضوع را لحاظ کنیم که اگر فیلم یا گزارشی در رسانه عمومی روی آنتن می رود، این فیلم می تواند چه پیامدهایی داشته باشد، گفت: وقتی فیلم فردی را منتشر می کنیم که به ادعای خودش 27 بار قصد جدایی از همسرش را داشته و به همین تعداد هم همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داده ،این کار به نوعی مشروعیت دادن به خشونت و همسر آزاری است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام نوعی بی تفاوتی اجتماعی را نسبت به این موضوعات در جامعه ایجاد می کند، افزود: اینکه می خواهیم بگوییم زن خانواده در حال سکوت است تا ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عبرت» یا ترویج «خشونت» در رسانه ملی ؟

«عبرت» یا ترویج «خشونت» در رسانه ملی ؟