مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 08:112019-02-24سياسي

فارس از مهمانی به صرف صبحانه گزارش می دهد ابتکار بانوان شیرازی در دورهمی صبحانه


عمدتا وقتی قصد دعوت کردن دوست و آشنایان را به خانه داریم، آنها را برای شام دعوت می کنیم و شاید تا کنون هرگز مهمانی صبحانه نداده باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سارا خانم و چند تا از دوستانش برای اینکه بچه هایشان را به خوردن صبحانه تشویق کنند، تصمیم گرفتند تا هفته ای یک بار به صورت دوره ای و هر بار خانه یکی از دوستان، به صرف صبحانه مهمانی داشته باشند و دور هم جمع بشوند.

با این گروه صمیمی که از طریق مسجد محله در شهرک گلستان با هم آشنا شده اند و سالهاست دوست مانده اند، اتفاقی از طریق یکی از دوستانم آشنا می شوم و من هم این هفته به صرف صبحانه دعوت می شوم.

به صرف نان و چای سارا که برنامه این دورهمی هفتگی را چیده است با اشاره به هدفی که با مهمانی صبحانه در نظر دارد، می گوید: زندگی امروز به سمتی در حرکت است که کمتر برای صرف صبحانه با خانواده فرصتی پیش می آید.

این بانوی 37 ساله در گفت وگو با خبرنگار فارس ادامه می دهد: دختر نوجوان من به دلیل اینکه کمتر فرصتی برای صرف صبحانه دسته جمعی را در زندگی تجربه کرده بود، اغلب به خوردن وعده غذایی صبح تمایلی نشان نمی داد.

وی اضافه می کند: با جمع دوستانم که در این مورد صحبت کردیم، متوجه شدیم این مشکل اکثر مادران است که فرزندانشان از وعده مهمی به نام صبحانه به نوعی محروم مانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس از مهمانی به صرف صبحانه گزارش می دهد ابتکار بانوان شیرازی در دورهمی صبحانه

فارس از مهمانی به صرف صبحانه گزارش می دهد ابتکار بانوان شیرازی در دورهمی صبحانه