مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 00:212019-02-23بين الملل

احتمال دیدار قریب الوقوع رؤسای جمهور لبنان و سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، روزنامه الجمهوریه لبنان شنبه (4 اسفند) نوشت که احتمال دارد در آینده نه چندان دور میشل عون ، رییس جمهوری لبنان با بشار الاسد ، - روزنامه ای لبنانی با اشاره به اظهارات رییس جمهوری لبنان در مورد ضرورت تعامل با بشار اسد، نوشت که میشل عون به زودی به دمشق سفر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، روزنامه الجمهوریه لبنان شنبه (4 اسفند) نوشت که احتمال دارد در آینده نه چندان دور میشل عون ، رییس جمهوری لبنان با بشار الاسد ، همتای سوری خود دیدار کند.

این روزنامه نوشت که عون طی جلسه دیروز کابینه که اولین جلسه بعد از تشکیل کابینه بوده، خطاب به وزرای لبنان گفته که او رییس جمهوری این کشور بوده و حافظ قانون اساسی است؛ از این رو او می تواند منافع مهم لبنان را تشخیص دهد.

بر اساس این گزارش، رییس جمهور لبنان در این جلسه که سعد الحریری ، نخست وزیر این کشور نیز حضور داشته، گفته است که موضوع آوارگان سوری در این کشور جزو اولویت های اصلی کاری است؛ آوارگانی که تعداد آن ها بیش از دو میلیون و 285 هزار نفر است.

الجمهوریه به اظهارات اخیر میشل عون به هنگام استقبال از نزار العلولا ، فرستاده پادشاهی عربستان سعودی به لبنان نیز اشاره کرده و نوشته است، میشل عون همانند این اظهارات را تکرار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال دیدار قریب الوقوع رؤسای جمهور لبنان و سوریه

احتمال دیدار قریب الوقوع رؤسای جمهور لبنان و سوریه