مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 21:162019-02-23سياسي

جای خالی اصحاب رسانه البرز در نشست خبری استاندار


نشست خبری بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در حالی صبح امروز در تهران برگزار شد که در عین تعجب نه مکان برپایی آن ربطی به البرز داشت و نه خبرنگاران البرزی سهمی از این نشست داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، نشست خبری بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در حالی صبح امروز در تهران برگزار شد که در عین تعجب نه مکان برپایی آن ربطی به البرز داشت و نه خبرنگاران البرزی سهمی از این نشست داشتند.

این اتفاق در حالی رخ داد که مسابقات جام فجر ماه گذشته به میزبانی سالن انقلاب کرج و در گستره جغرافیایی البرز رخ داد و بخش اعظمی از اتفاقات و رخدادهای آن توسط خبرنگاران البرز پوشش رسانه ای داده شد، اما استاندار محترم در اقدامی جالب توجه گزارش خود را از میزبانی این مسابقات در جمع رسانه های پایتخت ارائه داد.

از قدیم گفته اند حرمت امامزاده به متولی آن است! آیا امکان برگزاری این نشست خبری در کرج فراهم نبود که مسؤول عالی رتبه استان برای گزارش خبری مسابقات به تهران می روند؟ سال ها است که فعالین فرهنگی و اجتماعی البرز از تلاش برای ایجاد هویت مستقل برای استان سخن می گویند.

مشکل اصلی استانی مثل البرز این است که معادلات آن همواره زیر سایه تهران تعریف می شود و اتفاقاً مسؤولان استان از جمله استاندار محتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی اصحاب رسانه البرز در نشست خبری استاندار

جای خالی اصحاب رسانه البرز در نشست خبری استاندار