مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 21:152019-02-23سياسي

معاون وزیر نیرو: قانون توزیع عادلانه آب رعایت شود


لازم است مدیریت در حوزه آب با تدبیر انجام شود، به این معنا که باید توازنی به منظور رعایت حق آبه ها در کشور برقرار و قانون توزیع عادلانه آب رعایت شود، - معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: لازم است مدیریت در حوزه آب با تدبیر انجام شود، به این معنا که باید توازنی به منظور رعایت حق آبه ها در کشور برقرار و قانون توزیع عادلانه آب رعایت شود، بنابراین باید روش و منشی پیش بینی کرد تا مسائل این حوزه برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم تقی زاده خامسی امروز (چهارم اسفند) در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: موضوع آب بسیار مهم است و توجه ویژه ای در این دولت از سوی رهبری و رییس جمهور به این موضوع شده است.

وی افزود: با توجه به مهم بودن این موضوع باید بتوان برای آینده برنامه ای داشته باشیم و مصرف بهینه را مدنظر قرار دهیم.

تقی زاده خامسی با اشاره به اینکه همه باید باور کنیم که کشور کم آبی هستیم، تصریح کرد: سال هاست مشهد از کم آبی رنج می برد و در روستاهای آن منطقه زمین بدون آب بی ارزش است بنابراین وضعیت منابع آبی در کشور مطلوب نیست.

وی گفت: لازم است مدیریت در حوزه آب با تدبیر انجام شود، به این معنا که باید توازنی به منظور رعایت حق آبه ها در کشور برقرار و قانون توزیع عادلانه آب رعایت شود، بنابراین باید روش و منشی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر نیرو: قانون توزیع عادلانه آب رعایت شود

معاون وزیر نیرو: قانون توزیع عادلانه آب رعایت شود