مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 18:252019-02-23فرهنگي

پایان جشنواره پایتخت کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب


مراسم پایانی پنجمین پایتخت کتاب ایران و جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با اعلام 21 روستا به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر و اعلام شهر یزد، - به عنوان پنجمین پایتخت کتاب ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که عصر امروز (شنبه، چهارم اسفندماه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه ملی برگزار شد ابراهیم حیدری مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی و دبیر جشنواره پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب به ارائه گزارشی از این برنامه از سال 93 تا کنون پرداخت و گفت: برنامه پایتخت کتاب ایران از سال 93 آغاز شد؛ این برنامه برگرفته از برنامه جهانی یونسکو است.

تاکنون بیش از 450 شهر در این برنامه شرکت داشته اند.

او افزود: از جمله برنامه های اجراشده در این پنج دوره به جز انتخاب پایتخت کتاب، جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب است.

که بر اساس آن روستاها برنامه های شان را به دبیرخانه ارسال می کنند و در انتها 10 روستا برگزیده و 10 روستا شایسته تقدیر می شوند.

حیدری در ادامه به دیگر برنامه های اجراشده در این پنج دوره اشاره کرد و گفت: برنامه مروجان کتابخوانی و باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله دیگر برنامه ها بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جشنواره پایتخت کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب

پایان جشنواره پایتخت کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب