مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 18:052019-02-23سياسي

بازرسان در امور مدیران اجرایی دخالت نکنند


معاون حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسان نباید در امور مدیران اجرایی دخالت کنند یا دنبال مچ گیری از آنها باشند زیرا روحیه خدمت و تلاش و کار از مدیران گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین شهرابی فراهانی در آیین تکریم و معارفه بازرسان کل سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همدلی و تعامل خوبی بین دادگستری، بازرسی و دیگر دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی با بیان اینکه، بازرسان بیشتر به دنبال ارشاد مدیران باشند، مدیران هم به وظایف قانونی خود عمل کنند، اظهارکرد: یکی از وظایف عمده بازرسان حسن انجام امور در نظام اداری و پیشگیری از بروز فساد در نظام اداری است.

معاون حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: بازرسان با تذکرهای به موقع و لازم از بروز خطا و فساد در ادارات پیشگیری کنند، چون این تذکر نوعی پیگیری است زیرا هم هزینه در پی ندارد و هم آبروی مدیر محفوظ می ماند.

شهرابی فراهانی با بیان اینکه افتخاری است که فردی چون حاج آقای مزارعی رییس کل دادگستری استان در راه قانون و انجام قانون باشد، نتیجه اش همدلی ست که اکنون وجود دارد.

وی ادامه داد: دوران تحریم است و نظام فشار اقتصاد ما را هدف گرفته است ما با این همدلی از این بحران خارج می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسان در امور مدیران اجرایی دخالت نکنند

بازرسان در امور مدیران اجرایی دخالت نکنند