مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 10:552019-02-23سياسي

پیشنهاد ما افزایش 30 درصدی دستمزد 98 است


یک فعال کارگری افزایش حداقل دستمزد برای کارگران در سال 98 را 30 درصد پیشنهاد داد و گفت: پیگیری می کنیم تعیین تکلیف دستمزد کارگران قبل از پایان سال انجام شود.

- جواد اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به صحبت هایی که درباره تعیین تکلیف دستمزد 98 کارگران در سال آینده مطرح شده، اظهار کرد پیگیری می کنیم تعیین تکلیف دستمزد به سال آینده موکول نشود و طی مذاکراتی که با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم مقرر شد جلسات شورای عالی کار به صورت مستمر برگزار شود.

وی ابراز امیدواری کرد، با برگزاری مستمر این جلسات تکلیف دستمزد کارگران در سال 98 تا انتهای سال جاری مشخص شود.

عضو هیئت رییسه کانون بازنشستگان کارگری کشور درباره میزان افزایش دستمزد کارگران برای سال 98 نیز یادآور شد: به عقیده ما باید دستمزد کارگران حداقل 30 درصد افزایش یابد تا جوابگوی بخشی از هزینه های زندگی آنها باشد.

اکبری احتمال پذیرفته شدن پیشنهاد افزایش 30 درصدی دستمزد 98 را کم دانست و تاکید کرد: اینکه دولت 20 درصد افزایش دستمزد کارمندان را برای سال آینده در نظر گرفته، کار کارگران را کمی دشوار کرده است.

دبیر پیشین خانه کارگر کرمانشاه با بیان اینکه کارفرمایان نیز حق را به کارگران می دهند، اما در عمل هنگامی که افزایش 30 درصدی را پیشنهاد می کنیم اعلام می کنند که با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ما افزایش 30 درصدی دستمزد 98 است

پیشنهاد ما افزایش 30 درصدی دستمزد 98 است