مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 10:262019-02-23بين الملل

خطیب مسجد الاقصی: مصلای «باب الرحمه» با مقاومت فلسطینیان برای همیشه گشوده شد


خطیب مسجد الاقصی گفت، درهای مصلای باب الرحمه در مسجد الاقصی که نمازگزاران فلسطینی روز جمعه آن را پس از شانزده سال از چنگ رژیم غاصب صهیونیستی درآوردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ عکرمه صبری رییس کمیته عالی اسلامی فلسطین و خطیب مسجد ااقصی در بیت المقدس  خبر داد، درهای مصلای باب الرحمه که نمازگزاران فلسطینی روز جمعه آن را پس از 16 سال از چنگ رژیم غاصب صهیونیستی درآوردند، به روی مسلمانان باز خواهد ماند.

صبری در گفت وگو با وبگاه خبری الخلیج اونلاین گفت: مصلای باب الرحمه که شانزده سال توسط رژیم صهیونیستی بسته شده بود، از روز جمعه تحت کنترل و اختیار اداره اوقاف اسلامی قرار گرفت.

صدها فلسطینی در هفته گذشته با تحصن در برابر باب الرحمه (در بخش شرقی مسجدالاقصی) خواستار بازگشایی آنجا و پایان دادن به تعرض شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی شدند که به درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی و بازداشت بیش از یکصد نفر آنها منجر شده بود.

صبری گفت: اهالی بیت المقدس برای بازکردن درهای مصلای باب الرحمه که از سال 2003 توسط رژیم صهیونیستی بسته مانده بود، عزم خود را جزم کردند، به رغم اینکه رژیم اشغالگر از سحرگاه دیروز با استقرار چند هزار نظامی خود در قدس و اطراف آن سعی در برخورد با فلسطینیان و ممانعت از باز شدن درهای باب الرحمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب مسجد الاقصی: مصلای «باب الرحمه» با مقاومت فلسطینیان برای همیشه گشوده شد

خطیب مسجد الاقصی: مصلای «باب الرحمه» با مقاومت فلسطینیان برای همیشه گشوده شد