مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 00:512019-02-22سياسي

مرتضی مزینانی چند قولِ معاونانه


معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز شنبه، چهارم اسفندماه، به طور رسمی سمت جدید را در اختیار می گیرد؛ اما از او می خواهیم تا قبل از هر سخنی، - آیین معارفه حبیب الله خجسته پور به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز شنبه، چهارم اسفندماه، در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار می شود و سعید ناجی، معاون سابق استاندار سمنان هم به استان البرز می رود تا همتای خجسته پور در استانداری البرز شود.

از قدیم الایام مشهور بوده است مردم دیار کویر که استان سمنان در قلب آن جای دارد، میهمان نوازند و به میهمانِ خانه، به حکم حبیب الله می نگرند و به فرموده کمی با تغییرِ شیخ شاخصشان، ابوالحسن خرقانی، هر که در این سرا درمی آید، نانش می دهند و از ایمانش نمی پرسند؛ چه آن کس که به درگاه باری تعالی به جان ارزد، البته بر خوان مردم کویر به چندی میهمانی ارزد.

از این رو، به حکم میهمان نوازی مردم کویر، خوش آمدی ویژه به معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان می گوییم و امیدواریم استان سمنان برای این حبیب خدا خاطرات خوشی به همراه داشته باشد.

از سویی دیگر، در ایام متأخر رسم شده است که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی 24 ساعت شبانه روز در خانه هایمان پایدار و برقرار است و ما مردم عاشق اطلاعات، همه روز و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضی مزینانی چند قولِ معاونانه

مرتضی مزینانی چند قولِ معاونانه