مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 21:262019-02-22سياسي

دانشجویان بی بضاعت دانشگاه سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، پرویز فتاح در دیدار با دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار کرد: تصمیم گرفتیم به یاد شهدا، یادمان شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان- خاش ساخته شود و اسامی شهدا قید شود تا مردم بدانند که این امنیت به چه قیمتی تامین شده است.

رییس کمیته امداد کشور افزود: وارد 41 سالگی انقلاب شده ایم در این دهه پنجم باید رفتارهای نظام اسلامی عالمانه منطقی و علمی تر شود، طبیعی است که در اوایل انقلاب و در طول این 40 سال فراز و نشیب های زیادی رخ داده است.

این مسؤول بیان کرد: باید حتما در دهه پنجم انقلاب از این تجربه 40 ساله استفاده کنیم، خدمت رسانی به مردم و مظلومان باید بیش از پیش در اولویت باشد.

رییس کمیته امداد کشور افزود: نهضت خدمت رسانی و رسیدگی به مردم محروم در کشور ما سابقه ارزشمندی دارد، باید زیرساخت خدمات و اقدامات در مناطق محروم مقاوم باشد، بعد از زلزله کرمانشاه، نزدیک به 5 هزار خانه در کرمانشاه ضد زلزله برای مددجویان ساخته شده است.

این مسؤول بیان کرد: امسال برای سیستان و بلوچستان 200 میلیارد تومان وام مددجویی درنظر گرفته شده است، نمی توان گفت تمام وام ها دقیق به فرد نیازمند می رسد اما تلاش کرده ایم دقت و نظارت را بیشتر کنیم، ما در کمیته امداد برای جامعه هدف که گسترده شده و سال آینده هم پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بی بضاعت دانشگاه سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار می گیرند

دانشجویان بی بضاعت دانشگاه سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار می گیرند