مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 16:112019-02-22سياسي

امام جمعه کاشان: فروشندگان و اصناف رعایت حال مردم را داشته باشند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تذکر به اصناف گفت: در دوره ای که ملت ایران با تحریم ها و مشکلات اقتصادی روبرو است و مشکلاتی ناشی از تحریم ها را تحمل می کند فروشندگان و اصناف در داخل کشور رعایت مردم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان گفت: در شرایطی قرار داریم  که جوان ها در دفاع از اسلام به شهادت می رسند  آن وقت برخی افراد فرصت طلب و سودجو که نمی توانند مسلمان و ایرانی باشند در پشت جبهه از وضعیت کنونی بازار اقتصادی سو استفاده کرده و اجناس خود را به چندین برابر قیمت اصلی به فروش می رسانند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تذکر به اصناف عنوان کرد: در دوره ای که ملت ایران با تحریم ها و مشکلات اقتصادی روبرو است و مشکلاتی ناشی از تحریم ها را تحمل می کند فروشندگان و اصناف در داخل کشور رعایت مردم را داشته باشند.

وی با اشاره به بیانیه رهبری در چهل سالگی انقلاب افزود: بیانیه رهبر معظم انقلاب به لحاظ کارشناسی و تخصصی سرشار از حکمت، تدبیر، اقتدار، امید به آینده و نسخه شفا بخش همه مشکلات مادی و معنوی انقلاب و عامل دستیابی به دولت و تمدن اسلامی و زمینه ساز حکومت مهدوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کاشان: فروشندگان و اصناف رعایت حال مردم را داشته باشند

امام جمعه کاشان: فروشندگان و اصناف رعایت حال مردم را داشته باشند