مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 15:412019-02-22سياسي

امام جمعه آبادان: برخی از مسؤولان دنبال ناامید کردن مردم هستند


برخی ها به دنبال ناامید کردن مردم هستند، البته مردم در کنار مطالبه گری باید مراقب دسیسه های دشمنان باشند، چرا که دشمن به دنبال این است که قشر مستضعف را در مقابل نظام قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان، اظهار کرد: برخی ها از ورود جوانان به بدنه نظام ممانعت می کنند، در حالی که مقام معظم رهبری به جوانان نگاه واقع بینانه ای دارند چرا که اعتماد به جوانان نتایج خوبی را به همراه دارد.

وی با اشاره به بدعهدی های اروپا، عنوان کرد: نباید به اروپایی ها اعتماد کرد چرا که آنها اهل خدعه و فریب هستند، مجمع تشخیص مصلحت نظام باید بحث پالرمو را تعیین تکلیف کند و با تصویب آن نباید اجازه وارد کردن تزلزل به اقتصاد کشور شود.

امام جمعه آبادان گفت: بی بند و باری و آشفتگی در بازار نتیجه تفکر لیبرال ها است، آقایان عنوان می کنند که قاچاق نتیجه ارزانی است در حالی که نتیجه قاچاق کم شدن ارزش پول ملی است.

وی اظهار کرد: برخی ها به دنبال ناامید کردن مردم هستند، البته مردم در کنار مطالبه گری باید مراقب دسیسه های دشمنان باشند، چرا که دشمن به دنبال این است که قشر مستضعف را در مقابل نظام قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه آبادان: برخی از مسؤولان دنبال ناامید کردن مردم هستند

امام جمعه آبادان: برخی از مسؤولان دنبال ناامید کردن مردم هستند