مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 15:112019-02-22سياسي

امام جمعه چادگان فرماندار چادگان بیش از 15 روز است که استعفا داده است


استاندار اصفهان به بیش از 15 روز نبود فرماندار در این شهرستان پایان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در نماز جمعه این هفته چادگان گفت: ازآنجایی که گاهی در مسیرها، چالش ها و آسیب هایی به وجود می آید صحنه ها خالی می شوند و این یک امر ناپسندیده است.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: تا رسیدن به هدف اصلی نباید از تلاش و پیگیری خسته شد مقام معظم رهبری هم طی سخنان مختلف اشاره داشته اند که باید به آرمان ها توجه نمود و آن ها را دنبال کرد.

وی اظهار داشت: تقوا را در خانواده و در بین جوانان پایه ریزی کنیم تا دشمنان برای جوانان ما برنامه های غلط ارائه نکنند که این امر باعث مشکلات روحی جسمی فرزندان ما می شود.

امام جمعه چادگان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضمن اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی خود را از ولایت فقیه اعلام کردن که این امر باعث یاس و ناامیدی در دشمنان شد.

وی افزود: حضور مردم شهرها و روستاهای شهرستان چادگان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن داوود میرزایی ستودنی بود و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است که مردم در همه عرصه خواهند آمد و به دشمنان ثابت خواهند کرد مردم پشتیبان و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چادگان فرماندار چادگان بیش از 15 روز است که استعفا داده است

امام جمعه چادگان فرماندار چادگان بیش از 15 روز است که استعفا داده است