مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 14:062019-02-22دانش

نرخ پوشش تحصیلی بعد از انقلاب چندین برابر شده است/ تحصیل هزاران دانشجو در مقطع دکتری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمدالله منظری توکلی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در همایش و نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی دانشگاه های استان کرمان با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: - نرخ پوشش تحصیلی بعد از انقلاب چندین برابر شده است/ تحصیل هزاران دانشجو در مقطع دکتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: نرخ پوشش تحصیلی بعد از انقلاب چندین برابر شده است و در رشته دکتری هزاران نفر دانشجو در کشور تحصیل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمدالله منظری توکلی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در همایش و نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی دانشگاه های استان کرمان با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه آزاد مولود انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بعضی از دانشگاه های استان در برگزاری جشن انقلاب کوتاهی کردند و انتظار می رفت که دانشگاه ها در این حوزه در صف اول باشند افزود: دانشگاه آزاد بزرگترین واحد دانشگاهی حضوری جهان است و نقش موثری در توسعه علم و دانش دارد.

رییس دانشگاه آزاد کرمان با اشاره به اینکه تاکنون 167 هزار نفر در استان کرمان فارغ التحصیل دانشگاه آزاد هستند بیان کرد: این دانشگاه در حال حاضر 13 واحد دانشگاهی در استان کرمان با 134 هزار دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ پوشش تحصیلی بعد از انقلاب چندین برابر شده است/ تحصیل هزاران دانشجو در مقطع دکتری

نرخ پوشش تحصیلی بعد از انقلاب چندین برابر شده است/ تحصیل هزاران دانشجو در مقطع دکتری