مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 11:052019-02-22اجتماعي

توزیع نهال رایگان در 120 بوستان شهر تهران


مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران از توزیع نهال رایگان در 120 بوستان فرامنطقه ای تهران همزمان با هفته درختکاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیمحمد مختاری در مراسم ساماندهی و احیای درختان کنار خیابان ولیعصر گفت: امسال 200 هزار اصله درخت مثمر وغیر مثمر در منازل شهروندان کاشته شده است که بی تردید نقش به سزایی در تأمین سرانه فضای سبز شهروندان تهرانی دارد.

وی افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران سرانه فضای سبز شهروندان تهرانی در بخش درون شهری به 16.

25 رسیده است و در بخش برون شهری نیز سرانه فضای سبز 24 متری داریم البته توزیع عادلانه سرانه فضای سبز در تهران را دنبال می کنیم.

محتاری ادامه داد: در حال حاضر در برخی از مناطق همانند 7، 10، 17 و 18 با کمبود سرانه فضای سبز مواجه هستیم بنابراین تلاش می کنیم در این مناطق با خرید باغات و احیای آن ها سرانه فضای سبز این مناطق را افزایش دهیم همچنین احداث پارک های محله ای برای افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضاهای سبز شهر تهران با اشاره به هرس 800 هزار اصله درخت در کمربند سبز شهر تهران در هفته درختکاری سال جاری گفت: این درختان در ارتفاع 1800 تا 2400 متر هرس خواهند شد و منابع آبی لازم برای آبیاری آن ها از محل پسآب های تصفیه شده است به شکلی که 2 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نهال رایگان در 120 بوستان شهر تهران

توزیع نهال رایگان در 120 بوستان شهر تهران