مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 14:552019-02-21بين الملل

عطوان: ناتوی عربی در اتاق مراقبت های ویژه در حال احتضار است


عبدالباری عطوان، تحلیل نویس مشهور عرب می نویسد: ما نیازی به روزنامه وال استریت ژورنال نداشتیم که در گزارشی به ما بگوید طرح دولت دونالد ترامپ برای ایجاد یک ناتوی عربی سنی با مشارکت شش کشور عربی حوزه خلیج فارس به همراه مصر و اردن در اتاق مراقبت های ویژه قرار گرفته است.

- عطوان: "ناتوی عربی" در اتاق مراقبت های ویژه در حال احتضار است عبدالباری عطوان، تحلیل نویس مشهور عرب می نویسد: ما نیازی به روزنامه وال استریت ژورنال نداشتیم که در گزارشی به ما بگوید طرح دولت دونالد ترامپ برای ایجاد یک ناتوی عربی سنی با مشارکت شش کشور عربی حوزه خلیج فارس به همراه مصر و اردن در "اتاق مراقبت های ویژه" قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رای الیوم، عبدالباری عطوان، تحلیل نویس مشهور عرب و سردبیر روزنامه رأی الیوم می نویسد: در پی شکست بزرگ و رسوا کننده کنفرانس ورشو که در هفته گذشته با هدف عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسراییل برگزار شد، شکست طرح دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا برای تشکیل ناتوی عربی سنی در اتفاق مراقبت های ویژه قرار گرفته است.

کنفرانس ورشو تاثیر منفی بر هر یک از وزرای خارجه عرب که در آن شرکت کردند، برجای گذاشت و آنها را در معرض خشم شهروندانشان که با این عادی سازی مخالف هستند، قرار داد و امپراتوری های رسانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: ناتوی عربی در اتاق مراقبت های ویژه در حال احتضار است

عطوان: ناتوی عربی در اتاق مراقبت های ویژه در حال احتضار است