مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 14:052019-02-21بين الملل

لغو تحریم های سازمان ملل علیه نمایندگان کره شمالی برای سفر به ویتنام


کمیته شورای امنیت سازمان ملل متحد به یک گروه نمایندگی کره شمالی اجازه داد طی روزهای آتی در آستانه نشست دوم دونالد ترامپ و کیم جونگ اون راهی ویتنام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اعضای شورای امنیت از سال 2006 تا کنون به اتفاق آرا کره شمالی را تحریم کرده اند تا مانعی برای توسعه برنامه موشکی و هسته ای این کشور شوند؛ این تحریم ها شامل ممنوعیت صادرات نفت، آهن، سرب، منسوجات و غذای دریایی و همچنین ممنوعیت واردات نفت خام و فرآورده های نفت تصفیه شده می شود.

بر اساس این تحریم ها همچنین 12 نفر از شخصیت های کره شمالی تحت تحریم ها قرار گرفتند که علاوه بر توقف دارایی ها ممنوعیت سفر به خارج را نیز دارندا این حال شورای تحریم های کره شمالی معافیت این افراد برای سفر به ویتنام ر ا تایید کرده است.

این تاییدیه به هیئت کره شمالی اجازه می دهد تا در تاریخ 27 و 28 فوریه در نشست ویتنام و آماده سازی قبل آن شرکت کنند.

ترامپ و کیم جونگ او بار اول در سنگاپور در ماه ژوئن دیدار کردند اما آن نشست تعهدات و پیشرفت واقعی کمی به سوی خلع سلاح هسته ای به همراه داشت.

در یک گزارش محرمانه به شورای امنیت توسط ناظران تحریم های کره شمالی در اوایل این ماه آمده بود که برنامه موشکی و هسته ای کره شمالی بدون تغییر باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تحریم های سازمان ملل علیه نمایندگان کره شمالی برای سفر به ویتنام

لغو تحریم های سازمان ملل علیه نمایندگان کره شمالی برای سفر به ویتنام