مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 02:052019-02-20اجتماعي

افزایش 62 درصدی نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اوتیسم


معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش سریعتر نرخ پوشش تحصیلی در بخش مبتلایان به اوتیسم گفت: - در حال حاضر از مجموع بیش از 2000 دانش آموزان مبتلا به اوتیسم، حدود 200 نفر در سیستم آموزش تلفیقی فراگیر در مدارس عادی حضور دارند.

محسن غفوریان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ایجاد و توسعه فرصت های برابر است اظهار کرد: یکی دیگر از سیاست های ما این است که دانش آموزان با نیازهای ویژه درکنار دانش آموزان دیگر در مدارس عادی که از آنها تحت عنوان مدارس پذیرا یاد می کنیم حضور یابند.

وی افزود: یکی دیگر از سیاست های ما ایجاد مدارس ویژه برای گروه هایی مانند اوتیسم است که البته بر اساس شرایط و ضوابطی ساماندهی می شوند.

معاون برنامه ریزی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به بهبود فضای آموزشی در کشور اظهار کرد: خوشبختانه امروزه در سراسر کشور با کمک خیرین و همینطور اعتبارات عمرانی وزارت آموزش و پرورش در حال ساخت مدارس خاص و ویژه برای بچه های با نیازهای ویژه و اوتیسم هستیم و باید استانداردهای فضا و تجهیزات مدرن را بالا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 62 درصدی نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اوتیسم

افزایش 62 درصدی نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اوتیسم