مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 01:062019-02-20اقتصادي

فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر متوقف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، محمد احمدیان عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه نیروگاه اتمی بوشهر با ظرفیت تولید یک هزار مگاوات برق از سال 1390 وارد مدار بهره برداری شد اظهار داشت: - معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی گفت: بر اساس برنامه ریزی 10 اسفند امسال فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر برای تعویض سوخت و تعمیرات مورد نظر متوقف می شود و پس از تعمیرات فعالیت خود را از سر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، محمد احمدیان عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه نیروگاه اتمی بوشهر با ظرفیت تولید یک هزار مگاوات برق از سال 1390 وارد مدار بهره برداری شد اظهار داشت: از سال 92 برق تولیدی نیروگاه اتمی بوشهر تحویل شبکه سراسری شد.

وی از تولید برق در نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و بیان کرد: تاکنون بیش از 35 میلیارد کیلووات ساعت برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید و به شبکه سراسری برق منتقل شده است.

معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی با اعلام اینکه امسال تاکنون 7.

1 میلیارد کیلووات ساعت در این نیروگاه برق تولید شده گفت: برق تولیدی نیروگاه اتمی تحویل شبکه سراسری برق شده است.

احمدیان با اشاره به مزیت تولید برق در نیروگاه اتمی افزود: میزان برق تولیدی در نیروگاه اتمی بوشهر معادل 55 میلیون بشکه نفت خام است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر متوقف می شود

فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر متوقف می شود