مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 01:002019-02-20سياسي

سعیدی: مسؤولان موانع حضور موثر جوانان در فضای مجازی را رفع کنند


مسؤولان و کارگزاران نظام موظفند موانع حضور موثر و فعال جوانان در فضای مجازی را رفع و اجازه حضور فراگیر و هوشمندانه مردم در این فضا را در عمل صادر کنند.

- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسؤولان و کارگزاران نظام موظفند موانع حضور موثر و فعال جوانان در فضای مجازی را رفع و اجازه حضور فراگیر و هوشمندانه مردم در این فضا را در عمل صادر کنند.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری مشارکت سیاسی مردم و حضور آنان در صحنه های ملی را مورد تاکید قرار داد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در این بیانیه اشاره کردند حضور مردم در صحنه های سیاسی و ملی مثل انتخابات طی چهل سال گذشته از یک سو موجب خنثی شدن بسیاری از نقشه ها، دسیسه ها، توطئه ها و فتنه های دشمنان انقلاب شد و از سوی موجب دلگرمی مسؤولان و کارگزاران نظام شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: انتخاب مسؤولان نظام به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم می تواند موجب دلگرمی آنان و انگیزه ای برای از بین بردن نقایص و مشکلات کشور باشد.

حضور و مشارکت سیاسی مردم در کارزار سیاسی از در حوزه های داخلی و خارجی بسیار اثرگذار است.

تحلیلگران، سیاستمداران و افکار عمومی جهان با مشاهده حضور با شکوه و پرشور مردم در صحنه های ملی چون راهپیمایی 22 بهمن دیدگاه خود را نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی: مسؤولان موانع حضور موثر جوانان در فضای مجازی را رفع کنند

سعیدی: مسؤولان موانع حضور موثر جوانان در فضای مجازی را رفع کنند