مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 00:112019-02-20اقتصادي

رییس مرکز انتقال خون استان همدان: 70 درصد اهداکنندگان خون در همدان مستمر هستند


رییس مرکز انتقال خون استان همدان با بیان اینکه 70 درصد اهداکنندگان خون در همدان مستمر هستند افرود: 30 درصد اهداکنندگان نیز جزو افراد باسابقه اهدای خون هستند.

- افشین محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه روزانه به طور میانگین حدود 110 تا 120 واحد خون گیری صورت می گیرد افزود: این در حالی است که روزانه بالغ بر 200 نفر مراجعه می کنند اما از همه نمی توان خون گرفت.

وی با بیان اینکه همدان جزو استان های غربالگری اهداکنندگان بار اول است گفت: هدف از این کار افزایش ضریب سلامت خون است و هر فرد در نوبت اول بعد از سه ماه می تواند اهدای خون داشته باشد.

رییس مرکز انتقال خون استان همدان اضافه کرد: تمام خون های مصرفی در همدان و یا ارسالی به تهران از اهداکنندگان مستمر تهیه می شود به طوری که شاخص اهدای خون مستمر در همدان جزو بهترین ها در کشور است.

وی با بیان اینکه 70 درصد اهداکنندگان خون در همدان مستمر هستند بیان کرد: 30 درصد اهداکنندگان نیز جزو افراد باسابقه اهدای خون هستند.

محمدی تعداد مراجعه کنندگان برای اهدای خون طی 11 ماه گذشته را 47 هزار و 913 نفر عنوان کرد و افزود: 33 هزار و 903 نفر از این تعداد موفق به اهدای خون شدند.

وی با بیان اینکه هنوز شاخص اهدای خون از سوی بانوان پایین است افزود: در دوران دفاع مقدس 40 درصد اهداکنندگان خون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز انتقال خون استان همدان: 70 درصد اهداکنندگان خون در همدان مستمر هستند

رییس مرکز انتقال خون استان همدان: 70 درصد اهداکنندگان خون در همدان مستمر هستند