مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 12:012019-02-20اقتصادي

آغاز فروش اقساطی کالا در فروشگاه های اتکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عیسی رضایی مدیرعامل سازمان اتکا با بیان اینکه فروش اقساطی کالا های فروشگاه های اتکا به کادر نیرو های مسلح به زودی آغاز می شود، - مدیرعامل سازمان اتکا اعلام کرد: فروش اقساطی کالا های فروشگاه های اتکا به کادر نیرو های مسلح به زودی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عیسی رضایی مدیرعامل سازمان اتکا با بیان اینکه فروش اقساطی کالا های فروشگاه های اتکا به کادر نیرو های مسلح به زودی آغاز می شود، گفت: فروش اقساطی با حکمت کارت فروشگاه های زنجیره ای اتکا ویژه شاغلان و بازنشستگان نیرو های مسلح که به دلیل اتمام اعتبار قطع شده بود، به زودی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در گذشته تأمین اعتبار فروش اقساطی کالا ها در فروشگاه های زنجیره ای اتکا از طریق یک بانک انجام می پذیرفت، افزود: با اتمام مدت قرارداد با بانک مزبور در سال جاری، با دو بانک دیگر رایزنی انجام شده و قرار است اعتبار لازم به فروشگاه های اتکا تخصیص یابد.

به گفته مدیر عامل سازمان اتکا، با تأمین اعتبار از سوی دو بانک مزبور به زودی فروش اقساطی کالا های فروشگاه های زنجیره ای اتکا برای شاغلان و بازنشستگان نیرو های مسلح آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فروش اقساطی کالا در فروشگاه های اتکا

آغاز فروش اقساطی کالا در فروشگاه های اتکا