مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 11:362019-02-20بين الملل

اروپایی ها به وعده های خود در چارچوب «اینستکس» عمل کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با خبرگزاری تاس اعلام کرد که راه اندازی مکانیزم حساب های مالی بین سه کشور اروپایی و جمهوری اسلامی ایران اینستکس برای دور زدن تحریم های آمریکا، - معاون وزیر خارجه روسیه با ابراز امیدواری به پایبندی سه کشور اروپایی به تعهداتشان در قبال ایران در چارچوب اینستکس گفت: عملکرد کامل این مکانیزم باید امکانات مضاعفی را هم برای کشور های ثالث، از جمله روسیه و چین فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با خبرگزاری تاس اعلام کرد که راه اندازی مکانیزم حساب های مالی بین سه کشور اروپایی و جمهوری اسلامی ایران اینستکس برای دور زدن تحریم های آمریکا، باید امکانات مضاعفی هم برای روسیه به وجود آورد.

ریابکوف یادآور شد، عملکرد تمام و کمال این مکانیزم مالی باید امکانات مضاعفی را هم برای توسعه مبادلات بازرگانی بین ایران و کشور های ثالث، از جمله روسیه و چین (به عنوان دیگر شرکت کنندگان در برنامه جامع اقدام مشترک، برجام) به وجود آورد.

این دیپلمات بلندپایه روس با اشاره به تهدیدات آمریکا، ابراز امیدواری کرد که کشور های شرکت کننده در اینستکس به وعده های خود در این رابطه واقعاً عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپایی ها به وعده های خود در چارچوب «اینستکس» عمل کنند

اروپایی ها به وعده های خود در چارچوب «اینستکس» عمل کنند