مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 11:112019-02-20ورزشي

در مسابقات جهانی امارات تیرانداز زنجانی مدال برنز را بر گردن آویخت


رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: در مسابقات جهانی امارات تیرانداز استان زنجان مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کرد.

- مهدی مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حضور تیرانداز زنجانی در مسابقات کشوری، اظهار کرد: رقیه شجاعی همراه با تیم ملی راهی مسابقات جام جهانی شده است.

رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان خاطر نشان کرد: تیرانداز زنجانی در این مسابقات موفق به افتخارآفرینی شده است.

وی با اشاره به اینکه رقیه شجاعی در این مسابقات موفق به کسب مدال برنز شده است، اضافه کرد: وی موفق به کسب مدال در رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی 2019 العین امارات شده است.

مرادی با اشاره به اینکه این تیرانداز زنجانی در ماده R2 تفنگ بادی 10 متر ایستاده در کلاس SH1 در مرحله فینال رقابت ها حضور یافت، افزود: این ورزشکار ارزشمند زنجانی با ثبت رکورد 225.

6 در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود کرد.

رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه در این بخش از مسابقات نمایندگان کشور ترکیه و چین به ترتیب در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند، گفت: رقیه شجاعی در مرحله مقدماتی با رکورد 624.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسابقات جهانی امارات تیرانداز زنجانی مدال برنز را بر گردن آویخت

در مسابقات جهانی امارات تیرانداز زنجانی مدال برنز را بر گردن آویخت