مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 10:502019-02-20اجتماعي

افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران


مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران طی امروز (1 اسفند) در شرایط سالم است، گفت: در طول امروز به تدریج بر غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق افزوده می شود.

- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران طی امروز (1 اسفند) در شرایط سالم است، گفت: در طول امروز به تدریج بر غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق افزوده می شود.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (1 اسفند) است، اظهار کرد: در برخی ساعات امروز از سرعت باد نسبت به روز گذشته کاسته می شود به گونه ای که برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه انتظار می رود.

وی با اشاره به اینکه این شرایط جوی تا صبحگاه فردا (2 اسفند) کم و بیش ادامه دارد، تصریح کرد: برخی ساعات فردا همراه با وزش باد موثر خواهد بود.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه به تدریج از بعد ازظهر فردا (2 اسفند) همراه با تغییر شرایط جوی، بر میزان ابرناکی افزوده می شود، گفت: همچنین تا روز آینده دما هوا در پایتخت افزایش نسبی می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران

افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران