مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 10:152019-02-20فرهنگي

چند کتاب تازه منتشر شد


شاعر و زبان شناس» از کامیار عابدی، مجموعه شعرهای «ارتکاب دوستت دارم» از نظر احمدی و «تناهی» از روزبه سوهانی، ترجمه نمایشنامه «گربه روی شیروانی داغ» از تنسی ویلیامز و داستان بلند «مِندَر» از ملیحه وفامهر به تازگی منتتشر شده اند.

- کتاب محمد مقدم: شاعر و زبان شناس از کامیار عابدی، مجموعه شعرهای ارتکاب دوستت دارم از نظر احمدی و تناهی از روزبه سوهانی، ترجمه نمایشنامه گربه روی شیروانی داغ از تنسی ویلیامز و داستان بلند مِندَر از ملیحه وفامهر به تازگی منتتشر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مقدم: شاعر و زبان شناس نوشته کامیار عابدی در 217 صفحه با شمارگان 330 نسخه و قیمت 27 هزار تومان در نشر مروارید منتشر شده است.

محمد مقدم: شاعر و زبان شناس، در آیینه یادها و آرا، شعرها (دفتر راز نیمشب ، دفتر بانگ خروس و منظومه بازگشت به الموت ) و تحلیل های زبان شناختی بخش های مختلف این کتاب هستند.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: دکتر محمد مقدم (1287-1375) استاد زبان های ایران قبل از اسلام و بنیادگذار رشته زبان شناسی در دانشگاه تهران، در سال های 1313-1314 سه دفتر از شعرهای نوگرایانه اش را، که در همان دوره سروده بود، منتشر کرد.

این دفترها با توجه به خروج این شاعر از هنجارهای موسیقیایی و محتوایی شعر سنتی، از نظر تاریخ شعر نو در ایران بسیار اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند کتاب تازه منتشر شد

چند کتاب تازه منتشر شد