مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 08:462019-02-20سياسي

یادداشت/ سعید سرشار خادمی، جوانان و مدیران ناکارآمد


بسیاری معتقدند بخشی از مشکلات موجود در لرستان به خاطر وجود برخی مدیران ناکارآمد بوده و این در حالی است که به نظر می رسد در طول سالیان گذشته برخورد قابل توجهی با این دست از مدیران صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، برخورد با مدیران ناکارآمد موضوعی است که همواره از سوی مسوولان ارشد مطرح می شود تا بلکه هشداری باشد به آن دسته از مدیرانی که نمی توانند اهداف مدنظر را در جهت توسعه و پیشرفت به خوبی اجرا کرده و به جای آن که گره گشای مشکلات مردم باشند خود عاملی برای بروز آن شده اند.

در سالیان گذشته بارها و بارها شاهد آن بودیم که استانداران ادوار مختلف لرستان برخورد جدی با مدیران ناکارآمد را مطرح کردند.

اوایل دهه 90 بود که حبیب الله دهمرده استاندار وقت لرستان با برکناری فرمانداران دو شهرستان اعلام کرد این اقدام در راستای برخورد با مدیران ناکارآمد بوده است.

اما در سالیان بعدی آنچه در شواهد پیدا بود و خبرها از آن حکایت می کرد؛ نه از سوی دهمرده و نه از سوی دیگر استانداران اقدامی جدی در برخورد با مدیران ناکارآمد صورت نگرفت و اگر هم گرفت شفاف سازی در این زمینه نشد تا هشداری باشد برای دیگران.

بر این اساس پس از دهمرده، هوشنگ بازوند استاندار لرستان شد و او نیز بارها در جلسات مختلف از عزم خود برای برخورد با مدیران ناکارآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سعید سرشار خادمی، جوانان و مدیران ناکارآمد

یادداشت/ سعید سرشار خادمی، جوانان و مدیران ناکارآمد