مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 15:012019-02-19ورزشي

شفر: پاتوسی مشتاق بازی کردن است/ می خواهیم استقلال جدیدی بسازیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشحجو، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار روز چهارشنبه برابر پارس جنوبی که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی چند روز گذشته گفت: - سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار برابر پارس جنوبی جم گفت: با توجه به شرایطی که در جدول داریم باید برابر این تیم به پیروزی برسیم و حربه هایی که این تیم دارد را خنثی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشحجو، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار روز چهارشنبه برابر پارس جنوبی که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی چند روز گذشته گفت: بازی مهمی پیش رو داریم که باید برای عقب نماندن از کورس قهرمانی سه امتیاز آن را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آنالیز فنی حریف روز چهارشنبه تیمش گفت: آنها تیم محکمی هستند که در شهر جم هم نمایش خوبی داشتند و توانستند ما را شکست دهند.

باید با استفاده از پاس های بلند نحوه بازی آنها را متوقف کنیم.

وینفرد شفر ادامه داد: تلاش ما باید این باشد که درون محوطه جریمه حریف پاس های پرتعدادتری بدهیم تا تاکتیک و حربه آنها را خنثی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفر: پاتوسی مشتاق بازی کردن است/ می خواهیم استقلال جدیدی بسازیم

شفر: پاتوسی مشتاق بازی کردن است/ می خواهیم استقلال جدیدی بسازیم