مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 14:212019-02-19سياسي

از دشمنی هایی که همیشگی است تا لزوم توجه به ظرفیت های بسیج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز نشست سردار غلام حسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با فرماندهان پایگاه های منتخب بسیج استان سمنان با موضوع پایگاه محوری با حضور 100 نفر از منتخبان برادر و خواهر در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

بسیج؛ همچنان در راه خدمت به مردم رییس سازمان بسیج مستضعفین در این نشست گفت: بسیج با وجود گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی همچنان در راه مردم و در مسیر خدمت به آن ها قرار دارد و این روحیه همچنان باید حفظ شود.

سردار غلام حسین غیب پرور ادامه داد: امروز بسیج برای رفع مشکلات کشور در بخش های مختلف آماده کمک است و باید از ظرفیت ها و توان بسیجیان به خوبی استفاده شود.

وی تصریح کرد: جنس انقلاب اسلامی همواره جنس پیشرفت برای همه مردم و مظلومان جهان بوده و باید در این مسیر پرشتاب تر از گذشته حرکت کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی چهار دهه است که با انقلاب به دشمنی های متعددی پرداخته اند و همواره خواسته اند برای ملت ایران سختی ایجاد کنند و ما را در تنگنا قرار دهند؛ اما با حضور همیشگی مردم در صحنه تا امروز به اهداف خود دست نیافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دشمنی هایی که همیشگی است تا لزوم توجه به ظرفیت های بسیج

از دشمنی هایی که همیشگی است تا لزوم توجه به ظرفیت های بسیج