مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 14:062019-02-19اقتصادي

مصرف روزانه 87 میلیون لیتر بنزین در کشور/ کارت سوخت بدون نرخ دوم بی معناست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، برنامه گفت وگوی ویژه خبری دیشب با موضوع پیوستن ایران به جمع کشور های صادر کننده بنزین با حضور سید سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء و علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده .

- مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به اینکه با ادامه روند کنونی افزایش مصرف بنزین، به زودی مزیت صادرات بنزین را از دست می دهیم، گفت: هنوز تصمیمی در خصوص نرخ دوم بنزین گرفته نشده بنابراین در این شرایط کارت سوخت بی معنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، برنامه گفت وگوی ویژه خبری دیشب با موضوع پیوستن ایران به جمع کشور های صادر کننده بنزین با حضور سید سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء و علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برگزار شد.

محمد با اشاره به اهمیت پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: سالیان قبل همیشه برداشت قطر از میدان مشترک بیشتر بود و یک رویا بود که ما بتوانیم به برداشتی مشابه آن ها یا بیشتر از آن ها برسیم و اکنون باید سعی کنیم کمبود های گذشته را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: نگهداشت میعانات گازی اکنون برای ما سخت است و اگر برای آن برنامه ریزی نمی شد، استفاده گاز هم برای ما مشکل شد، اما استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف روزانه 87 میلیون لیتر بنزین در کشور/ کارت سوخت بدون نرخ دوم بی معناست

مصرف روزانه 87 میلیون لیتر بنزین در کشور/ کارت سوخت بدون نرخ دوم بی معناست