مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 13:352019-02-19اقتصادي

متهمِ طلبکار


داستان بدهی های کلان شهرداری تهران و میراث شومی که از دوره مدیریتی محمدباقر قالیباف در پایتخت بر جای مانده است، موضوعی نیست که بتوان به آسانی از آن گذشت و آن را حاشا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون نوشت: اعتراض های هفتگی پیمانکاران و طلبکاران دوره گذشته شهرداری تهران در خیابان بهشت را پایانی نیست و هر روز نیز بر بلندای صدای معترضان افزوده می شود.

گزارش های بانکی و حسابرسی های پیوسته از شهرداری نیز همگی حکایت از ژرفای چاه بدهی های شهرداری تهران دارد اما باز هم در چنین شرایطی مسئول اول آشفتگی مالی شهرداری در دوره قبل گزارش ها را قبول نداشته و زیربار حقیقت نمی رود.

چند روز قبل بود که شهردار سابق تهران که مدتی است باردیگر آنتن های تلویزیونی در اختیارش قرار گرفته تا به دلایلی نامعلوم! به ابراز سخن و عقیده بپردازد، در پاسخ به سوالی درباره بدهی 52 هزار میلیاردی دوره 12 ساله اش در شهرداری آن را دروغ بزرگ خواند.

شهردار سابق تهران این اتهام را متوجه تیم فعلی مدیریت شهری کرد که رقم 54 هزار میلیارد تومانی که مدیریت شهری فعلی به مدیریت شهری قبلی نسبت می دهد، یک دروغ بزرگ است و گفت: در واقع هر کسی که نخواهد کار کند و بخواهد در قدرت بماند، باید دروغ بگوید! این افراد، برای ماندن در قدرت علاوه بر این که باید دروغ بگویند باید ذلت را هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمِ طلبکار

متهمِ طلبکار