مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 13:162019-02-19ورزشي

بازی پدیده شهر خودرو - سپیدرود رایگان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو، فرهاد حمیداوی با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس گفت: - با تصمیم مالک باشگاه پدیده شهر خودرو دیدار این تیم مقابل سپید رود رشت به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو، فرهاد حمیداوی با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس گفت: همه اعضای تیم تلاش خود را مقابل پرسپولیس انجام دادند، اما فوتبال همین است و امروز فقط در کسب نتیجه برنده نبودیم.

وی ادامه داد: بازی مقابل 40 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کار ساده ای نیست، با این حال ما عملکرد خوبی داشتیم و از تیم و کادر فنی راضی هستیم.

امیدواریم در لیگ این نتیجه را جبران کنیم.

باید تلاش کنیم دل هوادارانمان را شاد کنیم و امیدواریم در ادامه در لیگ برتر نتایج خوبمان را تکرار کنیم و بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

حمیداوی در ادامه با اشاره به درخواست تعویق بازی تیم پدیده شهر خودرو مقابل سپید رود رشت گفت: ما این در خواست را ارایه کردیم اما خب به دلایلی که بعدا به آن خواهم پرداخت، با آن موافقت نشد.

با این حال ما کار خودمان را انجام می دهیم و به دنبال نتیجه مقابل سپید رود رشت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی پدیده شهر خودرو - سپیدرود رایگان شد

بازی پدیده شهر خودرو - سپیدرود رایگان شد