مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 11:412019-02-19سياسي

تحول در آموزش و پرورش باید همسو باجامعه باشد اما زمان بر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد بطحایی در نشست با مدیران راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام که در سالن معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پررش برگزار شد، - وزیرآموزش و پرورش گفت: هر تغییری در آموزش وپرورش زمان بر است و منابع خود را می طلبد و نگاه ما به تحول، در این حوزه همسویی با نیاز های جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد بطحایی در نشست با مدیران راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام که در سالن معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پررش برگزار شد، گفت: اقدامات این وزارتخانه به دلیل تغییراتی که در جامعه و در بیرون از محیط آموزش وپرورش رخ می دهد، با چالش مواجه است.

وی با تأکید بر این نکته که آموزش وپرورش باید همسو و منطبق با نیاز های فردی و اجتماعی باشد و خودش را سازگار کند، بیان کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد، آموزش وپرورش ناکارآمد است و به دلیل تغییرات سریع و گسترده بیرون از مدرسه، آموزش وپرورش باید بتواند آموزش های خودش را منطبق با نیاز ها سریع تر و با دقت بیشتر تغییر دهد و اگر این اتفاق نیفتد اثربخشی در آموزش وپرورش نداریم.

وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد: امروز در معرض این سؤال قرارگرفته ایم که چرا دانش آموزان وقتی از مدرسه فارغ التحصیل می شوند با ویژگی های اجتماعی و ارزش ها و مؤلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در آموزش و پرورش باید همسو باجامعه باشد اما زمان بر است

تحول در آموزش و پرورش باید همسو باجامعه باشد اما زمان بر است