مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 11:402019-02-19بين الملل

کشاورز نیکاراگوئه ای معترض به اورتگا به 216 سال حبس محکوم شد


چند روز پس از آنکه رهبران تجاری از دولت نیکاراگوئه درخواست کردند تا زندانیان سیاسی را آزاد کند، یکی از رهبران کشاورزان که به برگزاری اعتراضات سال گذشته علیه رییس جمهور نیکاراگوئه کمک کرده بود، - دانیل اورتگا چند روز پس از آنکه رهبران تجاری از دولت نیکاراگوئه درخواست کردند تا زندانیان سیاسی را آزاد کند، یکی از رهبران کشاورزان که به برگزاری اعتراضات سال گذشته علیه رییس جمهور نیکاراگوئه کمک کرده بود، به 216 سال حبس محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از قضات نیکاراگوئه مداردو مایرنا را در دسامبر سال گذشته میلادی به تروریسم، قتل و جرائم سازمان یافته متهم کرد؛ اتهاماتی که این کشاورز همه آنها را رد می کند.

مایرنا پیش از آنکه در ژوییه سال گذشته میلادی بازداشت شود، یکی از اعضای اپوزسیون نیکاراگوئه بود که در مذاکرات ناکام با دولت این کشور شرکت داشت.

در اعتراضات سال گذشته علیه دانیل اورتگا، رییس جمهور نیکاراگوئه پس از آنکه طرفداران دولت و نیروهای پلیس به طرف جمعیت شلیک کردند، بیش از 320 تن از مردم در اعتراضات جان باختند.

از آن زمان به بعد راهپیمایی های خیابانی متوقف شده و دولت، سازمان ها و رسانه های اپوزیسیون را که به عنوان حامیان این اعتراضات تلقی می کرد، سرکوب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز نیکاراگوئه ای معترض به اورتگا به 216 سال حبس محکوم شد

کشاورز نیکاراگوئه ای معترض به اورتگا به 216 سال حبس محکوم شد