مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:502019-02-19بين الملل

پیگرد قضایی سربازان مرتبط با فتو در ترکیه


منابع قضایی ترکیه امروز (سه شنبه) اعلام کردند، آنکارا به دنبال بیش از 50 سرباز در سراسر کشور است که مظنون به ارتباط با سازمان تروریتسی فتح الله گولن (فتو) هستند.

- منابع قضایی ترکیه امروز (سه شنبه) اعلام کردند، آنکارا به دنبال بیش از 50 سرباز در سراسر کشور است که مظنون به ارتباط با سازمان تروریتسی فتح الله گولن (فتو) هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، دفتر دادستانی کل استانبول حکم پیگرد 53 سرباز وظیفه را که به ارتباط با اعضای فتو از طریق تلفن متهم هستند، صادر کرده است؛ این بخشی از بررسی ها دربار حضور فتو در نیروهای مسلح ترکیه است.

پلیس چندین عملیات را در 15 استان ترکیه از جمله استانبول برای یافتن مظنونان فعال در یک شعبه ژاندارمری از نیروهای مسلح، فرماندهی نیروهای هوایی، زمینی و دریایی انجام داده است.

به گفته دولت ترکیه، فتو و فتح الله گولن، روحانی در تبعید مخالف دولت آنکارا کودتای نافرجام 15 ژوییه 2016 را سازماندهی کردند که به کشته شدن 251 تن و زخمی شدن 2200 تن منجر شد.

آنکارا، فتو را به دست داشتن در کمپینی برای براندازی دولت ترکیه از طریق نفوذ در نهادهای این کشور به ویژه ارتش، پلیس و سیستم قضایی متهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگرد قضایی سربازان مرتبط با فتو در ترکیه

پیگرد قضایی سربازان مرتبط با فتو در ترکیه