مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:502019-02-19اقتصادي

دستفروشی 80 درصد کودکان دروازه غار /کاهش علاقه آنها به خانواده


مدیر اجرایی خانه ایرانی دروازه غار ضمن تشریح وضعیت خانواده ها و کودکان این محله، گفت: براساس پژوهش های صورت گرفته از سال 1392 تا 1397 ، میزان علاقه این کودکان به خانواده کاهش یافته و میزان اشتغال این کودکان به دستفروشی به 80 درصد رسیده است.

- نتایج پژوهشی به روی خانواده و کودکان دروازه غار نشان داد دستفروشی 80 درصد کودکان "دروازه غار"/کاهش علاقه آنها به خانواده مدیر اجرایی خانه ایرانی دروازه غار ضمن تشریح وضعیت خانواده ها و کودکان این محله، گفت: براساس پژوهش های صورت گرفته از سال 1392 تا 1397 ، میزان علاقه این کودکان به خانواده کاهش یافته و میزان اشتغال این کودکان به دستفروشی به 80 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریحانه شیرازی - مدیر اجرایی خانه ایرانی دروازه غار جمعیت امام علی(ع)- در نشست تحلیلی یک تجربه زیسته از دروازه غار با عنوان در همین نزدیکی ضمن تشریح اجمالی محدوده و تاریخ این منطقه افزود: این منطقه به دلیل کوره های آجرپزی محل اسکان افراد کم درآمد بوده است که در کوره های آجرپزی کار می کردند.

ویژگی های دهه 80 و به علت معضلات پیش آمده تصمیم گرفته شد تا این کوره ها را کور کنند و پارک هایی در منطقه احداث کنند.

وی با بیان این که در سال 1394 چادرهای کارتن خواب های این پارک ها آتش زده می شوند، اظهار کرد: جریان نوسازی مسکن نیز در همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستفروشی 80 درصد کودکان دروازه غار /کاهش علاقه آنها به خانواده

دستفروشی 80 درصد کودکان دروازه غار /کاهش علاقه آنها به خانواده