مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:362019-02-19اقتصادي

یک کارشناس اقتصاد مسکن مطرح کرد تحقق اقتصاد مقاومتی با سیاستگذاری صحیح در مسکن


در صورتی که سیاست ها در بخش مسکن با هدف ایجاد رونق پایدار تولید مسکن و همچنین مقابله با سوداگری در بازار مسکن طراحی شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، 29 بهمن ماه سالگرد ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری است.

یکی از بخش های مهم اقتصاد کشور که می تواند نقش به سزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی داشته باشد، بخش مسکن است.

بخشی که رونق آن می تواند علاوه بر رونق تولید و افزایش زمینه اشتغال در کشور، مقدمات صاحب خانه دار شدن افراد را نیز فراهم کند.

با وجود  مکلف شدن دولت ها به تأمین مسکن برای همه خانواده ها در قانون اساسی و تجربه چندین دهه سیاست گذاری در بخش مسکن، کماکان رونق پایدار تولید مسکن حاصل نشده و در نتیجه بسیاری از خانواده ها فاقد مسکن ملکی هستند و تامین مسکن به عنوان یکی از مشکلات و معضلات اقتصادی خانواده ها باقی مانده است.

*تولید مسکن، پیشران رونق اقتصاد در همین ارتباط، مهدی غلامی کارشناس اقتصاد مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبری توانا خبرگزاری فارس گفت: نقش بخش مسکن در اقتصاد مقاومتی از چند منظر مورد توجه است.

بخش مسکن یکی از پیشران های اقتصاد کشور است که ارتباط پیشینی و پسینی گسترده ای با صنایع دیگر دارد و رونق آن می تواند منجر به خروج از رکود و ایجاد رونق در کل اقتصاد کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس اقتصاد مسکن مطرح کرد تحقق اقتصاد مقاومتی با سیاستگذاری صحیح در مسکن

یک کارشناس اقتصاد مسکن مطرح کرد تحقق اقتصاد مقاومتی با سیاستگذاری صحیح در مسکن