مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:352019-02-19اقتصادي

برندسازی برنج گیلان در مسیر توسعه


مدیر صنایع تبدلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: برندسازی برنج گیلان موجب خواهد شد، دست دلالان این محصول در بازار کوتاه شود.

- قاسم جوادزاده در گفت و گو با ایسنا، گفت: به طور میانگین سالانه یک میلیون و صد هزار تن شلتوک در گیلان تولید می شود که در 1500 کارخانه برنجکوبی به 750هزار تن برنج سفید تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش عمده برنج های سفید گیلان به صورت فله ای به بازار عرضه می شود، افزود: یکی از معایب عرضه برنج به صورت فله این است که برخی از دلالان برنج های بی کیفیت و با خرد بالا را می توانند با برنج های بسیار باکیفیت مخلوط کنند و به این ترتیب به نام برنج گیلان ضربه بزنند.

جوادزاده ادامه داد: با برندسازی و بسته بندی برنج گیلان و عرضه این محصول به صورت شکیل از کاهش اعتبار این محصول نزد مصرف کننده جلوگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که برنج گیلان به صورت بسته بندی و با برند مشخص وارد بازار می شود، مشتریان نیز از مزرعه، کارخانه و محل بسته بندی برنجی که خریداری می کنند، مطلع می شوند و با اطمینان بهتری از خرید این محصول خوش طعم لذت می برند.

مدیر صنایع تبدلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به اینکه برنج های بسته بندی شده قابل ردیابی هستند، تصریح کرد: با برندسازی، برنج گیلان با اصالت واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی برنج گیلان در مسیر توسعه

برندسازی برنج گیلان در مسیر توسعه